Педагогтердің назарына/Внимание педагогам » №203 жалпы білім беретін мектеп
Алматы қаласы
Білім басқармасының
"№203 жалпы білім беретін мектеп"
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау бөлімі :
+7(727) 36-06-48
Есепші бөлімі:
+7(727) 23-11-37
eOtinish.kz
Нашар көрушілер
нұсқасы
» » Педагогтердің назарына/Внимание педагогам
05
январь
2023

Педагогтердің назарына/Внимание педагогам

Алматы қаласының" №203 жалпы білім беретін мектебі " КММ 

директордың тәрбие ісі жөніндегі орынбасары бос лауазымына\ конкурс жариялайды

1

Білім беру ұйымының атауы

"№203 жалпы білім беретін мектеп " КММ

Орналасқан жері, пошталық мекенжайы

Түрксіб ауданы, Нұршашқан шағынауданы, Досбол би көшесі, 31.

телефон нөмірлері

87754533355, 87272360648

электрондық пошта мекенжайы

gku_osh_203_ 

2

Бос немесе уақытша бос лауазымның атауы, жүктеме

Директордың тәрбие ісі жөніндегі орынбасары -1 ставка.

Негізгі функционалдық міндеттері

тәрбие процесін ұйымдастыруды қамтамасыз етеді;

тәрбие жұмысын ағымдағы және перспективалық жоспарлауды ұйымдастырады;

аға тәлімгерлердің, ұзартылған күн топтарының тәрбиешілерінің, сынып жетекшілерінің, педагог-психологтардың, әлеуметтік педагогтардың және қосымша білім беру педагогтарының қызметін жоспарлауды және бақылауды жүзеге асырады;

тәрбие жұмысы, мәдени-тәрбие іс-шараларын дайындау және өткізу жөніндегі құжаттаманы әзірлеуді қамтамасыз етеді;

тәрбие процесінің мазмұны мен өткізілу сапасына жүйелі бақылауды жүзеге асырады;

педагогтерді іріктеуге қатысады, педагогтердің кәсіби дамуы, біліктілігі мен кәсіби құзыреттілігін арттыру бойынша жұмысты ұйымдастырады;

тәрбие процесін қамтамасыз ететін білім беру ұйымдарының әкімшілігі, әлеуметтік-психологиялық қызметтері мен бөлімшелерінің жұртшылық пен құқық қорғау органдарының өкілдерімен, ата-аналар қоғамының, Қамқоршылық кеңестің өкілдерімен өзара іс-қимылын үйлестіреді;

білім беру процесіне қатысушылардың барлығының мінез-құлқының толерантты мәдениетін қамтамасыз етеді;

ерекше білім беру қажеттіліктері бар білім алушыларды психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу қызметінің қызметін үйлестіреді;

мектеп-ата-ана қарым-қатынасының жаңа нысандарын, мектеп пен отбасының толық өзара іс-қимылын қамтамасыз етеді;

білім алушыларға медициналық қызмет көрсету жағдайын бақылауды жүзеге асырады;

тәрбие іс-шараларын өткізу кезінде ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолданады;

киберкультураны (компьютерлік технологиялардың мүмкіндіктерін пайдаланады) және кибергигиенаны (интернет желісінде жұмыс істеу дағдылары мен білімі бар)дамытады;

білім алушылардың, педагогтердің конкурстарға, слеттерге, конференцияларға қатысуын қамтамасыз етеді;

әсіптік бағдар беру жұмыстарын жүргізеді;

есепті құжаттаманың сапалы және уақтылы тапсырылуын қамтамасыз етеді;

ата-аналарға арналған педагогикалық консилиумдарды ұйымдастырады және өткізеді;

мектеп парламентінің, пікірталас қозғалысының, оқушылардың өзін-өзі басқаруының, "Жас қыран", "Жас ұлан"балалар ұйымының жұмыстарын ұйымдастырады;

"қоғамға қызмет ету", "Отанға табыну", "үлкендерге құрмет", "анаға құрмет"қоғамдық-пайдалы жұмыстарын ұйымдастырады;

білім беру ұйымының түлектер қауымдастығын құру және оның қызметін қамтамасыз ету жөніндегі жұмысты үйлестіреді;

педагогикалық еңбек ардагерлерімен өзара іс-қимыл жасайды;

білім беру ұйымы мұражайының жұмысын ұйымдастырады;

туристік жорықтар мен экскурсиялар ұйымдастырады;

білім алушыларда патриоттық тәрбиені, іскерлік қарым-қатынас дағдыларын, тамақтану мәдениетін қалыптастыруды қамтамасыз етеді;

білім алушылар, тәрбиеленушілер, педагогтар және басқа да қызметкерлер арасында сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті, Академиялық адалдық қағидаттарын сіңіреді. 

Еңбекақы мөлшері мен шарттары

- өтілі мен біліктілік санатына сәйкес төленеді;

- арнайы орта білім( min): бастап __________ теңге;

- жоғары білім( min): бастап __________ теңге

3

Кандидатқа қойылатын, бекітілген Біліктілік талаптары

Педагогтердің үлгілік біліктілік сипаттамалары

тиісті бейін бойынша жоғары және (немесе) жоғары оқу орнынан кейінгі педагогикалық немесе өзге де кәсіптік білім немесе педагогикалық қайта даярлауды, педагогикалық жұмыс өтілін кемінде 3 жыл растайтын құжат;

және (немесе) білім беру ұйымының "үшінші біліктілік санаты басшысының орынбасары" немесе "екінші біліктілік санаты басшысының орынбасары" немесе "бірінші біліктілік санаты басшысының орынбасары" біліктілік санатының болуы не "педагог – сарапшы" біліктілігінің болуы немесе "педагог – зерттеуші" немесе "педагог – шебер"болуы.

4

Құжаттарды қабылдау мерзімі

2023 жылғы 05-13 қаңтар аралығына.


5


1) осы Қағидаларға 10-қосымшаға сәйкес нысан бойынша конкурсқа қатысу туралы өтініш;

2)жеке басын куәландыратын құжат не цифрлық құжаттар сервисінен электрондық құжат (сәйкестендіру үшін);

3) кадрларды есепке алу бойынша толтырылған жеке парақ (нақты тұрғылықты мекен-жайы және байланыс телефондары көрсетілген-Бар болса);

4) педагогтердің үлгілік біліктілік сипаттамаларымен бекітілген лауазымға қойылатын біліктілік талаптарына сәйкес білімі туралы құжаттардың көшірмелері;

5)еңбек қызметін растайтын құжаттың көшірмесі (бар болса);

6) "Денсаулық сақтау саласындағы есепке алу құжаттамасының нысандарын бекіту туралы"ҚР Денсаулық сақтау министрінің міндеті М. А. 30.10.2020 ж. № ҚР ДСМ-175/2020 бұйрығымен бекітілген нысан бойынша денсаулық жағдайы туралы анықтама;

7) Психоневрологиялық ұйымнан анықтама;

8) Наркологиялық ұйымнан анықтама;

9) ұлттық біліктілік тестілеу сертификаты (бұдан әрі – ҰБТ)немесе педагог-модератордың, педагог-сарапшының, педагог-зерттеушінің, педагог-шебердің біліктілік санатының болуы туралы куәлік (бар болса);

10) 11-қосымшаға сәйкес нысан бойынша педагогтің бос немесе уақытша бос лауазымына кандидаттың толтырылған бағалау парағы.

6

Уақытша бос лауазым мерзімі

Уақытша болмаған қызметкерді ауыстыру уақытына.

КГУ «Общеобразовательная школа №203» города Алматы объявляет конкурс 

на вакантную должность заместителя директора по воспитательной работе 

1

Наименование организации образования

КГУ «Общеобразовательная школа №203» 

Местонахождение, почтовый адрес

Турксибский район, микрайон Нуршашкан, улица Досбол би, 31.


номера телефонов,

87754533355, 87272360648

адрес электронной почты

gku_osh_203_ 

2

Наименование вакантной или временно вакантной должности, нагрузка

Заместитель директора по воспитательной работе  - 1 ставка 

Основные функциональные обязанности

обеспечивает организацию воспитательного процесса;

организует текущее и перспективное планирование воспитательной работы;

осуществляет планирование и контроль деятельности старших вожатых, воспитателей групп продленного дня, классных руководителей, педагогов-психологов, социальных педагогов и педагогов дополнительного образования; 

обеспечивает разработку документации по воспитательной работе, по подготовке и проведению культурно-воспитательных мероприятий;

осуществляет систематический контроль за качеством содержания и проведения воспитательного процесса;

участвует в подборе педагогов, организует работу по профессиональному развитию, повышению квалификации и профессиональной компетентности педагогов;

координирует взаимодействие администрации, социально – психологических служб и подразделений организаций образования, обеспечивающих воспитательный процесс, с представителями общественности и правоохранительных органов, представителями родительской общественности, попечительского совета;

обеспечивает толерантную культуру поведения всех участников образовательного процесса;

координирует деятельность службы психолого-педагогического сопровождения обучающихся с особыми образовательными потребностями;

обеспечивает новые формы школьно-родительских отношений, полное взаимодействие школы и семьи;

осуществляет контроль за состоянием медицинского обслуживания обучающихся;

применяет информационно-коммуникационные технологии при проведении воспитательных мероприятий;

развивает киберкультуру (использует возможности компьютерных технологий) и кибергигиену (имеет навыки и знания работы в сети интернет);

обеспечивает участие обучающихся, педагогов в конкурсах, слетах, конференциях;

проводит профориентационную работу; 

обеспечивает качественную и своевременную сдачу отчетной документации;

организовывает и проводит педагогические консилиумы для родителей; 

организует работы школьного парламента, дебатного движения, ученического самоуправления, детской организации "Жас қыран", "Жас ұлан";

организовывает общественно-полезную работу "Служение обществу", "Поклонение Родине", "Уважение к старшим", "Уважение к матери";

координирует работу по созданию и обеспечению деятельности ассоциации выпускников организации образования;

взаимодействует с ветеранами педагогического труда;

организует работу музея организации образования;

организовывает туристические походы и экскурсии; 

обеспечивает формирование у обучающихся патриотического воспитания, навыков делового общения, культуры питания;

прививает антикоррупционную культуру, принципы академической честности среди обучающихся, воспитанников, педагогов и других работников. 

Размер и условия оплаты труда

- выплачивается в соответствии со стажем и квалификационной категорией;

- среднее специальное образование( min): от __________ тенге;

- высшее образование (min): от __________ тенге

3

Квалификационные требования, предъявляемые к кандидату, утвержденные

Типовыми квалификационными характеристиками педагогов

высшее и (или) послевузовское педагогическое или иное профессиональное образование по соответствующему профилю или документ, подтверждающий педагогическую переподготовку, стаж педагогической работы не менее 3 лет;

и (или) наличие квалификационной категории "заместитель руководителя третьей квалификационной категории" или "заместитель руководителя второй квалификационной категории", или "заместитель руководителя первой квалификационной категории" организации образования, либо наличие квалификации "педагог – эксперт" или наличие "педагог – исследователь" или "педагог – мастер".

4

Срок приема документов

с 05 по 13 января 2023 года.

5

Перечень необходимых документов

1) заявление об участии в конкурсе по форме согласно приложению 10 к настоящим Правилам;

2) документ, удостоверяющий личность либо электронный документ из сервиса цифровых документов (для идентификации);

3) заполненный личный листок по учету кадров (с указанием адреса фактического места жительства и контактных телефонов – при наличии);

4) копии документов об образовании в соответствии с предъявляемыми к должности квалификационными требованиями, утвержденными Типовыми квалификационными характеристиками педагогов;

5) копию документа, подтверждающую трудовую деятельность (при наличии);

6) справку о состоянии здоровья по форме, утвержденной приказом и. о. обязанности министра здравоохранения РК от 30.10.2020 г. № ҚР ДСМ-175/2020 «Об утверждении форм учетной документации в области здравоохранения»;

7) справку из психоневрологической организации;

8) справку из наркологической организации;

9) сертификат Национального квалификационного тестирования (далее – НКТ) или удостоверение о наличии квалификационной категории педагога-модератора, педагога-эксперта, педагога-исследователя, педагога-мастера (при наличии); 

10) заполненный оценочный лист кандидата на вакантную или временно вакантную должность педагога по форме согласно приложению 11.

6

Срок временно вакантной должности



Прокомментировать
Введите код с картинки:* Кликните на изображение чтобы обновить код, если он неразборчив