Сынып жетекшісінің ата-аналармен жұмысы » Общеобразовательная школа №203
Коммунальное
государственное учреждение
"Общеобразовательная школа №203"
Управления образования города Алматы
Приемная
+7(727) 36-06-48
Бухгалтерия
+7(727) 23-11-37
eOtinish.kz
Версия для
слабовидящих
» » Сынып жетекшісінің ата-аналармен жұмысы
27
август
2022

Сынып жетекшісінің ата-аналармен жұмысы

Сынып жетекшісінің ата-аналармен жұмысы

Педагогтардың ата-аналармен жұмысы екі бағытта: ата-аналар ұжымымен және жекелей жүргізіледі.
Жұмыс нысандары:
  • жалпы сынып жиналыстары;
  • ұжымдық және жекелей консультациялар;
  • дәрістер;
  • конференциялар;
  • отбасыларына бару;
  • нысаны және мазмұны бойынша әртүрлі мәтіндік материалдарды рәсімдеу;
  • фотомонтаждар;
  • оқушылар жұмыстарының көрмелері;
  • бірлескен сыныптық мерекелер және т. б.
Тақырыптық дәріс– жүйелік ауызша білім берудің кең тараған әдісі. Оны ұйымдастыруға және өткізуге ата-аналар, психолог тартылады.
Сұхбат– ересектермен жұмыс істеудің кең тараған нысаны, бастауыш сынып педагогтары жиі пайдаланады. Сынып жетекшісінің сұрақтарына бірлесе жауап іздегенде ата-аналар көбінесе балалармен бірге өмір жағдайларына шешімдер тауып жатады.
Бастауыш сынып мұғалімдері "Отбасындағы балалар тәрбиесі" аттығылыми-практикалық конференцияларөткізуді қолданады. Іс-шара барысында мына мәселелер талқыланады:
Балалар тәрбиесінде ата-аналар көретін қиындықтар.
  • Олар әсер етудің қандай әдістерін пайдаланады?
  • Ересектердің педагогикалық такті.
  • Өзін-өзі тәрбиелеу жолдары.
  • Әкенің балаға әсері неден тұрады?
  • Баланың бос уақытын ұйымдастыру.
  • Бастауыш мектептегі балалармен сыныптан тыс жұмысты жақсарту бойынша ұсыныстар.
Ата-аналар оқуымұғалімнің дәрістерін тыңдауға ғана емес, сонымен бірге проблема бойынша әдебиетті зерделеуге және оны талқылауға қатысуға мүмкіндік береді.
Сыныптық мерекелер ата-аналармен қарым-қатынас жасаудың берік негізі болып табылады:
  • спорттық жарыстар, мысалы, "Әкем, шешем, мен – спорттық отбасы";
  • ертеңгіліктер: "Әкем, шешем, мен – оқитын отбасы" және "Әкем, шешем, мен – тату отбасы";
  • балалар мен ата-аналарға арналған "Бірге ойнаймыз" викторинасы;
  • бүкіл отбасына арналған "Бақытты жағдай" ойыны;
  • 8 Наурызға, "Отан қорғаушылар күніне арналған" мерекелер және көптеген басқа шаралар.
Сынып жетекшісі мен ата-аналардың өзара әрекеттесу нысандарының біріоқушының үйіне баруболып табылады. Мұғалім алдымен басқа тақырыптарға сөз қозғауға, отбасындағы дәстүрлер, әдет-ғұрыптар туралы сұрауға тырысады, содан кейін ғана өзінің келу себептерін хабарлайды.
Сауалнама жүргізу және сұхбаттарсынып оқушыларының әлеуметтік портреттерін құруға мүмкіндік береді, бұл ата-аналармен бірлескен жұмыстың келесідей жоспарларын анықтайды:
  • олардың педагогикалық мәдениетін арттыруға көмектесу;
  • орта және жоғарғы буында педагогтармен арақатынас кезіндегі үлкен өзінділік пен жұмсақтыққа ата-аналар ұжымын дайындау;
  • сыныптық ата-аналар жиналысында ересектердің коммуникативтік қабілеттерін дамыту;
  • балалар мен ата-аналар арақатынасындағы тәуекел факторларын төмендету.
Психологиялық-педагогикалық қолдаудың қолданылатын нысандары мен әдістерінің әр алуандығы педагогтар мен ата-аналардың жемісті жұмысының кепілі болып табылады.
Бинарлық дәрістердібірнеше мамандар: психолог және педагог, психолог және пән мұғалімдері дайындайды және жүргізеді. Ата-аналарда түрлі мамандардың көзқарастарын салыстыруға және талқыланатын проблемаға өз қатынастарын анықтауға мүмкіндік пайда болады.
Іскерлік ойынбарысында ересектер соңғы қорытындыны өздері шығарады, оған жеке субъективті көзқарастарын енгізеді. Главная ереже – сұхбаттасушыны құрметпен тыңдай білу, оның пікіріне қосылу немесе балама шешімін байыппен айту.
Аудиторияда әкелер мен шешелердің болуы маңызды рөл атқарады. Әдетте, олар 5-6 адамнан тұратын топ болып отырады (топтарда жұмыс істеу қажет болғанда) немесе өз пікірлерін айтып, партада отырады (жұптасып немесе төртеу болып жұмыс істегенде). Неғұрлым тиімді жұмыс істеу мақсатында жүргізушіге әрбір ата-анаға орын ойластыру керек.
Тақырыптар сауалнама жүргізу немесе ауызша тапсырыстар бойынша, сыныптың немесе мектептің қандай да бір жағдайы және психологтың ұсынымы бойынша құралады.
Ата-аналар мен балаларға арналған практикалық тапсырмалар
Ойын нысанында үйде де, сонымен қатар сыныптастар, достар ортасында өткізуге болатын, назарды дамыту жөніндегі түзеу жұмысының негізгі рәсімдері ұсынылады.
"Түзеу"
Жүргізуші бір парақ қағазға сөздердегі әріптері түсірілген және ауыстырылған бірнеше сөйлем жазады. Оқушыға қателерді түрлі-түсті қарындашпен түзей отырып, осы мәтінді тек бір рет қана оқып шығуға рұқсат етіледі. Сосын ол парақты екінші оқушыға береді, ол қалған қателерді басқа түсті қарындашпен түзейді. Жұптар бойынша сайыс өткізуге де болады.
"Кім жылдам?"
Школьникам кез-келген мәтіннің бағанында қандай да бір жиі кездесетін әріпті неғұрлым тез әрі дәл сызып тастау ұсынылады, мысалы, "о" немесе "е". Жетістілігі орындау уақыты және жіберілген қателер саны бойынша бағаланады.
Жаттығудың мақсаты – белгілі бір, нақты сезілетін мақсатқа бағынатын әдеттегі, автоматизмге дейін жеткізілген әрекеттерді пысықтау. Уақыт жасқа байланысты болады (кіші оқушылар – 15 минутқа дейін, жасөспірімдер – 30-ға дейін).
"Саусақтар"
Балалар шеңбер құра отырып, ұстасқан қолдарын тізелеріне қояды да, үлкен саусақтарын бос ұстайды. Жүргізушінің әмірі бойынша үлкен саусақтарының бірін екіншісінің айналасынан тұрақты жылдамдықпен, тиіп кетпеуге тырысып, баяу айналдырады. Үдеріске назарды шоғырландыру керек. "Тоқта!" әмірі бойынша жаттығу тоқтатылады. Ұзақтығы – 5–15 минут. Кейбіреулері саусақтарының үлкеюін немесе босаңсуын, біреулері қатты тітіркенуді немесе мазасыздықты сезінеді. Бұл жағдайдың ерекшелігімен байланысты.
"Бақылаушылық"
Балалар үйлерінен мектепке дейін жолда көретін нәрселерді естеріне түсуі бойынша жазбаша түрде тізіп шығуға тырысып, топ болып жұмыс істейді.
"Томпаңдайды балақай"
Жүргізуші былай дейді: "Көздеріңді жұмып, балаңыз мектептен келді деп елестетіңіз. Пәтеріңіз қаншама үндерге толады: ол мектеп өміріндегі оқиғаларды айтады, ашқан нәрселерімен бөліседі…"
"Ресурстық шеңбер"
Ата-аналар сөйлемді жалғастырады: "Мен өз баламды жақсы көрем деп ойлаймын, өйткені…"
Шешім: барлық балалар – сүйікті. Өзіміз байқамастан баланы шүбәсіз қабылдау қағидасын пайдаланамыз, оны бар болғаны үшін жақсы көреміз.
Карточкалар бойынша жекелей жұмыстар
Төменде көрсетілген сөз тіркестерінен сөйлемді жалғастыра отырып, ең қолайлысын таңдау: "Өз балаңды жақсы көру – бұл дегенің …": еркелігін көтеру, бәрін кешіру, мейірімді болуға үйрету, оның пікірін құрметтеу, онымен бос уақытыңды өткізу, оның сұрақтарына жауап беруден жалықпау, оның проблемаларына қанық болу және т. б.
Топтық жұмыс(жауаптарды әрбір команда дайындайды)
Жағдайдан шығу жолын табу (әр топқа проблемалық жағдайды шешу ұсынылады).
Мүмкін нұсқалар:
  • Ұйықтайтын уақыт келді, ал сабақ жасалынбады (қатты ұйықтағысы келіп тұр) – не істеу керек?
  • Сіз балаңыздан бөтен адамның затын тауып алдыңыз – не істеуге болады?
  • Нашар бағалар және мұғалімнің ескертпелері бар, тығып қойылған күнделікті тауып алдыңыз – сіздің әрекетіңіз?
Алдын ала қорытындылар шығару
Ата-ана махаббаты қандай қағидаларда құралады? Тақтада алдын ала теріліп қойылған сөздер орналастырылған: мейірімділік, шыдамдылық, қамқорлық, көмек, сүйіспеншілік.
Родителям ұсыным: өзіңізді балаңыздың орнына қойып көріңіз, тек содан кейін ғана шешім қабылдаңыз.
© Материал из ЭС «ACTUALIS: Образование»
https://vip-edu.mcfr.kz
Дата копирования: 10.06.2022
Прокомментировать
Введите код с картинки:* Кликните на изображение чтобы обновить код, если он неразборчив