Материалы за 10.12.2024 » Общеобразовательная школа №203
Коммунальное
государственное учреждение
"Общеобразовательная школа №203"
Управления образования города Алматы
Приемная
+7(727) 36-06-48
Бухгалтерия
+7(727) 23-11-37
eOtinish.kz
Версия для
слабовидящих
» Материалы за 10.12.2024
«JasSkills Almaty - 2024»
10
декабрь
2024
«JasSkills Almaty - 2024»
Мамандығым – болашақтың мүмкіндіктері! Коммунальное государственное учреждение 2024-2025 жылдарға арналған жоспары аясында «JasSkills Almaty - 2024» кәсіби шеберлік сайыстарының қалалық чемпионаты ұйымдастырылды. КМКК «№1 Алматы қазақ гуманитарлық-педагогикалық колледжі» жалпы білім беретін мектептердің оқушыларымен бірлесіп, «Мамандығым – болашақтың мүмкіндіктері» тақырыбында мектепшілік кезеңді сәтті өткізді. Бұл чемпионат оқушылардың болашақ мамандық таңдауына және кәсіби дамуына үлкен мүмкіндік
“Жұқпалы аурулардың алдын алу” / ”Профилактика инфекционных заболеваний”
10
декабрь
2024
“Жұқпалы аурулардың алдын алу” / ”Профилактика инфекционных
📌 “Жұқпалы аурулардың алдын алу”  Мектебімізде психолог Гүлмира Баймұратқызының қатысуымен маңызды кездесу өтті. Школьникам жұқпалы аурулардың алдын алу, тазалықты сақтау және денсаулыққа жауапкершілікпен қарау туралы құнды ақпарат берілді.  Осындай пайдалы іс-шаралар балаларымыздың денсаулығын сақтауға және салауатты өмір салтын ұстануға деген ынтасын арттырады. 📌 ”Профилактика инфекционных заболеваний” В нашей школе состоялась важная встреча с психологом Гульмирой Баймуратовной. Учащимся была
Психологиялық қолдау – болашаққа салынған инвестиция! / Психологическая поддержка – инвестиция в будущее!
10
декабрь
2024
Психологиялық қолдау – болашаққа салынған инвестиция! /
Психологиялық қолдау – болашаққа салынған инвестиция! Біздің мектепте Шлымова Сауле Мұратовна, тәжірибелі психолог, рилив терапевт, халықаралық тренер, Қазақстан психологтар қауымдастығының мүшесі және жасөспірімдермен жұмыс бойынша сарапшы қонақта болды. Меморандум аясында Сауле Мұратовна оқушылармен мазмұнды әрі тиімді кездесулер өткізіп, жасөспірімдерге психологиялық қолдау көрсетіп, оларды қызықтырған сұрақтарға жауап берді. Бұл жұмыс оқушылардың эмоционалдық күйін жақсартуға және өзін-өзі