22
ноябрь
2022
"Ғылыми жаратылыстану " пәндерінің онкүндігі аясында өткізілген ашық сабақ
22-қараша 2022ж 9"А"сынып оқушыларымен "Металдардың жалпы сипаттамасы " тақырыбында ашық сабақ болды.Мұғалім сабақта сабақтың әр кезеңіне ерекше мән берді.Сынып оқушыларымен жеке, топтық жұмыстар жүргізілді."Цифрлы дөңгелек" әдісі бойынша үй тапсырмасы сұралды."Металдардың кристалдық тор құрылысы " демонстацияланып, оқушыларға металдардың байланысу түрі түсіндірілді. Металдардан жасалған көне бұйымдар көрсетіліп, топтарға цифрлық таңдау әдісі бойынша алған суреттеріне сипаттама жасауға тапсырмалар берілді.Оқушы мен мұғалім арасында кері байланыс үнемі болып отырды.Мұғалім оқушылармен сабақта олқылықтармен де жұмыс жасап, оқушы білімін толықтырды.Сабақ "Рефлексиялық нысана" әдісі" арқылы қорытындыланды.Сабақта ииновациялық әдістер қолданылды.
22 ноября 2022г с учащимися 9"А"класса состоялся открытый урок на тему "Металдардың жалпы сипаттамасы".Учитель придавал особое значение каждому этапу урока на уроке.С учащимися класса проводилась индивидуальная, групповая работа.Запрошено домашнее задание по методу "Цифровое колесо".Была продемонстрирована "Конструкция кристаллической решетки металлов", учащимся была объяснена форма связывания металлов. Были показаны старинные изделия из металлов, и группам было дано задание описать полученные изображения методом цифрового выбора.Обратная связь между учеником и учителем была постоянной.Учитель также работал с учащимися над пробелами на уроке, пополняя знания учащихся.Урок был обобщен методом "Рефлексивной мишени".На уроке использовались ииновационные методы.




22 ноября 2022г с учащимися 9"А"класса состоялся открытый урок на тему "Металдардың жалпы сипаттамасы".Учитель придавал особое значение каждому этапу урока на уроке.С учащимися класса проводилась индивидуальная, групповая работа.Запрошено домашнее задание по методу "Цифровое колесо".Была продемонстрирована "Конструкция кристаллической решетки металлов", учащимся была объяснена форма связывания металлов. Были показаны старинные изделия из металлов, и группам было дано задание описать полученные изображения методом цифрового выбора.Обратная связь между учеником и учителем была постоянной.Учитель также работал с учащимися над пробелами на уроке, пополняя знания учащихся.Урок был обобщен методом "Рефлексивной мишени".На уроке использовались ииновационные методы.




